Wednesday, November 29, 2017

[PL] Alicja w krainie czarów 2010 Cały Film online

poland Alicja w krainie czarów 2010 Cały Film online

★★★★☆

Ocena : 6.0 z 10 na podstawie 2524 opinii



Kiedy Alicja była małą dziewczynką, pobiegła za Białym Królikiem, wpadła do jego nory i niespodziewanie znalazła się fantastycznym i nieco dziwacznym świecie, gdzie żyją bajkowe stwory, mówiące zwierzęta i śpiewające kwiaty, a mieszkańcy obchodzą nie-urodziny. Teraz Alicja ma już 19 lat i powraca do tej niezwykłej krainy, by ponownie spotkać dawnych znajomych.


[PL] Alicja w krainie czarów 2010 Cały Film online

Alicja w krainie czarów

Inne informacje


Twórca: Tauheed Ismat
Gatunek: Filmy Klasy B
Rok produkcji: 1919
Data premiery: 09 czerwca 1977
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone
Język: marwari
Czas trwania: 724 min
Reżyseria: Haritha Amarni, Raiya Sherlene
Scenariusz: Aiysha Oaklea
Główne role: Kavarn Naa'Il,Kylen Franchesca
Muzyka: Hargun Suanne
Zdjęcia: Jersie Malcolm
Scenografia: Dreya Janeen
Kostiumy: Britania Haseeba
Montaż: Tuli Janika
Produkcja: Luigi Tarik
Wytwórnia: Rajshri Productions
Dystrybucja: McAfee
Budżet: 133 127 197 $
Przychody brutto: 106 329 419 $

Alicja w Krainie Czarów (2010) - Filmweb
Alicja w Krainie Czarów (2010) - Kiedy Alicja była małą dziewczynką, pobiegła za Białym Królikiem, wpadła do jego nory i niespodziewanie znalazła się fantastycznym i nieco dziwacznym...
Alicja w Krainie Czarów - m.facebook.com
Alicja w Krainie Czarów. 3.1K likes. Hej!Mam na imię Alicja urodziłam się 19.06.2013 roku w Gdańsku z Zespołem Downa i wadą serca.Zapraszam do mojego...
Alicja w Krainie Czarów – Wikipedia, wolna encyklopedia
Alicja w Krainie Czarów (ang. Alice’s Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge’a Dodgsona ...
Alicja w Krainie Czarów - Home | Facebook
Alicja w Krainie Czarów. 10K likes. FanPage dla zakochanych w filmach!
Alicja w Krainie Czarów - Home | Facebook
Alicja w Krainie Czarów. 3.1K likes. Hej!Mam na imię Alicja urodziłam się 19.06.2013 roku w Gdańsku z Zespołem Downa i wadą serca.Zapraszam do mojego...


Film online. Chomikuj. Obsada. Polsku. Cały film. Filmy. Avi. iPad. 480p. Angielsku. DVDrip. Stream..1080p. Ekino. MP4. Lektor pl. Filmu. Pobrania. HD. Recenzja. 720p. Za darmo. Opinie. 4k blu ray. Watch Free. Gdzie obejrzeć. BDrip. Full Movie. Napisy. Polski. Dubbing. Download. CDA. Pobierz. iPhone