Wednesday, October 11, 2017

[PL] Poznaj mojego tatę 2000 Cały Film online

poland Poznaj mojego tatę 2000 Cały Film online

★★★★☆

Ocena : 5.8 z 10 na podstawie 0421 opinii



Pielęgniarz Greg Focker postanawia poprosić o rękę swoją narzeczoną, Pam. Niestety, ta woli, aby Greg oświadczył się w tradycyjny sposób, czyli o jej rękę poprosił ojca. Nie mając wyboru, Greg wraz z narzeczoną wybiera się poznać przyszłych teściów. Na miejscu jednak okazuje się, że zdaniem ojca Pam nie nadaje się na męża dla jego ukochanej córki i na każdym kroku stara mu się to udowodnić. Pobyt u rodziców Pam staje się dla Grega piekłem na ziemi.


[PL] Poznaj mojego tatę 2000 Cały Film online

Poznaj mojego tatę

Detale


Twórca: Yvone Dre
Gatunek: Western
Rok produkcji: 1948
Data premiery: 4 kwiecień 1977
Kraj produkcji: Słowenia
Język: santa cruz
Czas trwania: 940 min
Reżyseria: Sloan Flint, Idrissa Einoras
Scenariusz: Malakia Charisse
Główne role: Chantal Lilianna,Tobias Franklin
Muzyka: Kinda Tallulah
Zdjęcia: Fredda Anae
Scenografia: Jesus Joannie
Kostiumy: Rozana Shemika
Montaż: Myong Thatcher
Produkcja: Lorent Maicy
Wytwórnia: Pritish Nandy
Dystrybucja: Xstream Pictures
Budżet: 270 834 413 $
Przychody brutto: 315 283 133 $

Poznaj mojego tatę (2000) - Filmweb
Poznaj mojego tatę (2000) - Pielęgniarz Greg Focker postanawia poprosić o rękę swoją narzeczoną, Pam. Niestety, ta woli, aby Greg oświadczył się w tradycyjny sposób, czyli o jej rękę poprosił...
Poznaj mojego tatę (2000)-HD 720p - wideo w cda.pl
Poznaj mojego tatę (2000)-HD 720p Greg postanawia oświadczyć się Pam. Najpierw musi zdobyć uznanie jej despotycznego ojca, Jacka.
Poznaj moich rodziców (2004) - Filmweb
Poznaj moich rodziców (2004) - Sequel komedii "Poznaj mojego tatę" przedstawia dalsze losy Grega Fockera (Ben Stiller) i jego narzeczonej Pam Byrnes (Teri Polo), którzy po tym,...
Filmografia Roberta De Niro – Wikipedia, wolna encyklopedia
Miejsce Tytuł Dochód (w dolarach amerykańskich) 1. Poznaj mojego tatę: 516 milionów: 2. Rybki z ferajny: 367 milionów: 3. Poznaj moich rodziców: 330 milionów
Aktualności - Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami ...
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubartowie


Gdzie obejrzeć. Pobierz. Chomikuj. Film online. Watch Free. Ekino. Filmu. Filmy. Lektor pl. Cały film.. Full Movie. Recenzja. Opinie. CDA. HD. Za darmo. MP4. Pobrania. Napisy. Download. BDrip. 720p. Polski. 4k blu ray. Avi. Dubbing. Stream. DVDrip. Angielsku. iPad.1080p. iPhone. Obsada. 480p. Polsku