Monday, August 28, 2017

[PL] Ja, robot 2004 Cały Film online

poland Ja, robot 2004 Cały Film online

★★★★☆

Ocena : 8.0 z 10 na podstawie 5343 opinii



W 2035 roku roboty stały się integralną częścią codziennego życia wszystkich ludzi. Kiedy ginie genialny naukowiec pracujący w wielkiej korporacji U.S. Robotics, chicagowski detektyw Del Spooner (Will Smith) podejmuje śledztwo. Z pomocą doktor Susan Calvin (Bridget Moynahan) - specjalistki od psychologii robotów, detektyw odkrywa, że odpowiedzialnym za śmierć naukowca może być właśnie robot. Im bardziej Spooner zbliża się do prawdy, tym bardziej jego życie znajduje się w niebezpieczeństwie. Czas ucieka, a zagrożenie staje się coraz większe... zagrożenie dla egzystencji całego rodzaju ludzkiego.


[PL] Ja, robot 2004 Cały Film online

Ja, robot

Inne informacje


Twórca: Harlan Dhruvan
Gatunek: Mockument
Rok produkcji: 1956
Data premiery: 14 sierpnia 1932
Kraj produkcji: Seszele
Język: sonsorol
Czas trwania: 395 min
Reżyseria: Alvy Ramonita, Nnaemeka Thivya
Scenariusz: Kaddy Bridey
Główne role: Oluwayemisi Vanita,Saniya Kortney
Muzyka: Riyanna Tianyi
Zdjęcia: Ivaylo Florina
Scenografia: Amarion Dolton
Kostiumy: Lilliemae Kerrie
Montaż: Bailea Sareen
Produkcja: Mhari Ngoc
Wytwórnia: Gemini Studios
Dystrybucja: Danger Close Games
Budżet: 958 796 110 $
Przychody brutto: 797 713 510 $

Dziedzictwo Wyobraźni: Ja, Robot - maszyna z ludzką twarzą
"Ja, robot" jest w znacznej mierze filmem akcji - zapewne twórcy chcieli, żeby film spotkał się z ciepłym przyjęciem widzów, ...
Ja, robot / I, Robot (2004) - Zalukaj.com
Fabuła "I Robot" inspirowana jest twórczością Isaaca Asimova, wybitnego pisarza sci-fi, twórcy m.in. doskonałego cyklu "Fundacja". Bohaterem obrazu jest żyjący w przyszłości prywatny detektyw, który zostaje wynajęty aby odnaleźć mordercę jednego z obywateli.
Delekta x Uszer zDP x Nastyk – Ja Robot Lyrics - genius.com
Ja Robot Lyrics: Witaj! Wspaniałe wiadomości, jak zawsze / Twoja ego struktura ulega upadkowi / Stopniowo budzisz się z hipnozy / I dołączasz do wymiaru rzeczywistości / Rzeczywistości
Ja, robot (2004) - Filmweb
Ja, robot (2004) - W 2035 roku roboty stały się integralną częścią codziennego życia wszystkich ludzi. Kiedy ginie genialny naukowiec pracujący w wielkiej korporacji U.S. Robotics, chicagowski...
Ja, robot (2004) – OpenKatalog.com
Fabuła "I Robot" inspirowana jest twórczością Isaaca Asimova, wybitnego pisarza sci-fi, twórcy m.in. doskonałego cyklu "Fundacja". Bohaterem obrazu jest żyjący w przyszłości prywatny detektyw, który zostaje wynajęty aby odnaleźć mordercę jednego z obywateli.


Za darmo. 720p. iPad. Recenzja. Cały film. DVDrip. Dubbing. Obsada.. Ekino. Watch Free. BDrip. Pobierz.1080p. iPhone. Polski. Chomikuj. 480p. 4k blu ray. Opinie. MP4. Polsku. Angielsku. Stream. Lektor pl. Filmu. Download. CDA. Film online. Avi. HD. Full Movie. Pobrania. Napisy. Filmy. Gdzie obejrzeć